• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

استخدام پرستار سالمند ارزان در کرج

masi76kiya

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
2
پسندها
0
دست‌آوردها
1
استخدام کردن پرستار سالمند در منزل همیشه یکی از چالش های خانواده هایی بوده که زمان کافی برای مراقبت از افراد پیر و سالخورده خانواده خود را ندارند. مرکز پرستاری مهرگان نو کرج با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه آماده حل این چالش برای شما عزیزان است.

موسسه خدمات پرستاری مهرگان نو با سابقه ای طولانی در زمینه مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل آماده ارائه انواع خدمات پرستار سالمند در منزل و شهر کرج می باشد. استخدام پرستار سالمند یکی از چالش های اصلی خانواده ها می باشد. اما نگران نباشید. تمام پرسنل مجموعه ما افرادی خبره و با تجربه در حوزه نگهداری از افراد پیر و سالخورده هستند که هم به دو صورت تمام وقت و ساعتی (نیمه وقت) آماده عقد قرار داد هستند. در صورت هرگونه سوال در مورد خدمات پرستاری در منزل می توانید با مشاوران مهرگان نو تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند.

استخدام پرستار سالمند در منزل و در شهر کرج​

در مرکز پرستاری مهرگان نو، جهت استخدام پرستار سالمند حالت های مختلفی پیش بینی شده است. همه چیز بستگی به نیاز شما دارد. به عنوان مثال ممکن است نیاز به استخدام پرستار سالمند به صورت تمام وقت داشته باشید و یا سالمند شما دارای بیماری خاصی است که جهت نگهداری نیاز به امکانات ویژه ای دارد.

در آژانس پرستاری مهرگان نو کرج افراد با تجربه و قابل اعتمادی جهت استخدام به شما معرفی خواهند شد.

حقوق و قیمت پرستار سالمند چگونه محاسبه می شود و به چه عواملی بستگی دارد؟​

قیمت پرستار سالمند در منزل


هزینه و قیمت پرستار متغیر می باشد و همه چیز بستگی به موارد درخواستی شما دارد. ممکن است سالمند شما دارای بیماری خاصی باشد که نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری دارد. به عنوان مثال نگهداری از سالمند پوشکی سختی های خاص خود را دارد یا مثلا استخدام کردن پرستار بیمار در منزل شرایط خاص خود را دارد.

برخی از عوامل تاثیر گذار در تعیین دستمزد و نرخ خدمات پرستاری​

  • مدت زمان حضور پرستار در محل
  • انجام خدمات نظافتی
  • انجام آشپزی
  • رسیدگی به امور رفاهی سالمند
  • رسیدگی به نظافت محل زندگی سالمند
  • داشتن بیماری های خاص برای سالمندان
جهت اطلاع از هزینه های مربوط به خدمات پرستاری در منزل می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و شرایط خود را شرح دهید تا قیمت دقیق آن به صورت ماهیانه برای شما محاسبه شود.
منبع
قیمت پرستار سالمند در منزل در کرج - آژانس پرستاری مهرگان نو
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین