• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

انجام انواع چکاپ سالمندان در منزل توسط مرکز پرستاری مهرگان نو

masi76kiya

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
2
پسندها
0
دست‌آوردها
1
چکاپ سالمندان یکی از موارد ضروری و مهم بوده که باید سالی دوبار حتما انجام شود، با افزایش ممکن است بیماری هایی نظیر فشارخون، قند خون، بیماری های کلیه ای و پوکی استخوان و... برای هر فردی رخ بدهد. همانگونه که می دانید هر فردی باید چک آپ راسالیانه انجام دهد تا بوسیله ی این آزمایش سلامت به بیماری ها و کمبود های خود پی برده و برای درمان آن قدم بردارد حال اینکه افراد مسن بیشتر در معرض ابتلا به بیماری ها می باشد یکی از اصلی ترین وظیفه های پرستار سالمند و یا خانواده ی وی طبق تجویز پزشک انجام چک آب سالمندان است تا از سلامت جسمی کامل فرد مسن برخور دار بوده و در صورت داشتن هر یک از این بیماری های ذکر شده پرستار برای بهبودی و جلوگیری از پیشرفت آن اقدامات لازم را زیر نظر پزشک بیانجامد. با سایت مرکز پرستاری مهرگان نو همراه باشید تا با آزمایشات روتین سالمندان و لیست آزمایش های چکاپ کامل زنان و مردان مطلع شوید.

مراکز چکاپ کامل بدن در کرج​

چک آپ دوره ای سالمندان


موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان نو

چکاپ کامل زنان و مردان​

چکاپ سالمندان


چکاپ سالانه یا معاینه هر چند ماه یک بار به پزشک شما این فرصت را می دهد که بیماری ها را زودتر پیدا کرده و برای درمان آن ها توصیه های دارویی و غذایی لازم را به شما بدهند و اگر در معرض ابتلا به بیماری هستید اقدانات لازم برای جلوگیری را انجام دهند.
بررسی سابقه سلامت خانوادگی شما می تواند خطرات بیماری های ارثی مانند سرطان یا دیابت را تعیین کند، بنابراین می توانید غربالگری های لازم را برای تشخیص زودهنگام در نظر داشته باشید.

علائمی از جمله رژیم غذایی، تناسب اندام، خواب، استعمال دخانیات و عادات استرس زمینه ساز بروز بیماری هایی می شود که پزشک می تواند بعد از مطلع شدن آنها را درمان کند، بررسی وزن، فشار خون، قند خون و سطح کلسترول می تواند به پزشک کمک کند تا علائم بیماری هایی نظیر دیابت و فشارخون بالا را تشخیص داده، چنانچه درمان بسیاری از بیماری‌ها در مراحل اولیه آسان‌تر می باشد.

لیست آزمایش های چکاپ کامل​

  1. تست گوش و حلق و بینی
  2. تست دیابت
  3. چکاپ سلامت قلب و عروق
  4. چکاپ سلامت دهان و دندان
  5. چکاپ چربی خون و فشارخون
  6. چکاپ و تست کم خونی
  7. چکاپ اورولوژیست
  8. چکاپ روماتولوژیست
  9. تست بینایی
  10. آزمایش شمارش کامل سلولهای خون | CBC
  11. آزمایش کلیه و ادرار
  12. آزمایش ویتامین‌ها
  13. آزمایش مدفوع
  14. آزمایش املاح معدنی
  15. آزمایش پروتئین‌ها

استخدام پرستار در منزل​

با استخدام پرستار آقا و خانم در منزل در تمامی نقاط کرج از جمله، مهرشهر، گلشهر، گوهردشت، عظیمیه و.... شما می توانید از خدمات پرستاری و پزشکی مهرگان نو بهره مند شوید، این مجموعه با داشتن پرستار ساعتی در منزل و همینطور استخدام پرستار به صورت نیمه وقت و تمام وقت از سالمندان و والدین به طور حرفه ای مراقبت و نگهداری کنید
منبع:
چکاپ سالمندان در منزل +لیست کامل آزمایشات سالمندان
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

shy1373y

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
1
پسندها
0
دست‌آوردها
1
چکاپ سرطان اندام در مردان سالمند از آزمایشات ضرورری و لازم است که بهتر است سالانه انجام بدهند.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

Odit adipisicin

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
18
پسندها
0
دست‌آوردها
1
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین