• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

fatemeh7997

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
29
پسندها
0
دست‌آوردها
1
باشگاه ها و مجموعه های ورزشی امروزه خداروشکر طرفداران زیادی پیدا کرده اند و جوانان زیادی روی به این محیط های سالم آورده اند و به همین علت صاحبان این کسب و کار و مدیران این مجموعه ها باید امنیت کامل را برای این محیط ها ایجاد کنند.

یکی از تجهیزات امنیتی برای این مکان ها قفل باشگاهی است که معمولا برای کمد باشگاه ها استفاده میشود و باعث میشود تا هر فردی یه کمد خصوصی برای خود داشته باشد و نگران وسایل خود نباشد.

این قفل ها از محصولات شرکت آریا لاک هستند که در ادامه بیشتر با آن آشنا میشوید.

قفل باشگاهی​

همانطور که میدانید وسیله و تجهیزات هر شخص برایش بسیار مهم و با اهمیت است و به همین علت هر کسی ترجیح میدهد به باشگاه یا استخری برود که امنیت وسایلش بر قرار باشد و با خیال راحت به ورزش کردن بپردازد.

حالا مدیران و صاحبان این مراکز باید شرایطی را بر قرار کنند تا هم بتوانند متقاضیان بیشتری جذب کنند و هم رضایت آنها را بگیرند.

یکی از راه هایی که میتوان این شرایط را ایجاد کرد استفاده از تجهیزات ایمنی مانند قفل دیجیتال است که یکی از بهترین نمونه های آن قفل الکترونیکی باشگاهی است.

این قفل ها با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده اند و نحوه باز کردن آنها با مچبند یا کارت انجام میشود و باعث میشود که هر کسی کمد مخصوصی داشته باشد و با خیال راحت وسایلش را درون کمد قرار دهد.

قفل الکترونیکی باشگاهی باید دارای باطری خارجی باشد .که این امر میتواند با سهولت دسترسی های مختلفی طراحی گردد.معمولا قفلهای الکترونیکی کمدی که قسمت موتوری آنها به رنگ مشکی است از کیفیت بالاتری برخوردار میباشد .

قفل هایی که در باشگاه ها استفاده میشود ، روی کمد ها نصب میشود که دارای دستبند یا مچبند و یا کارت های مخصوص برای باز و بسته کردن است و در صورتی که یکی از آنها گم شود ، کارت مستر وجود دارد که میتوان تمامی قفل ها را باز کند و بعد از آن میتوان دستبند یا کارت جدید را با قفل مورد نظر ست کرد.

همچنین برخی از قفل های باشگاهی دارای نرم افزار مخصوصی هستند که قابلیت های آنها را بیشتر کرده و امنیت را به حداکثر رسانده است.

قفل الکترونیکی و هوشمند باشگاه​

خوشبختانه امروزه افراد زیادی تصمیم به ورزش در باشگاه ها و مجموعه های ورزشی دارند و اینم مکان ها به یکی از محیط های پر طرفدار تبدیل شده است و به همین دلیل قفل های هوشمند و قفل الکترونیکی باشگاهی هم از نیاز های اساسی این باشگاه ها تبدیل شده اند.

در گذشته برای مکان های مختلف از قفل های مکانیکی و کلید دار استفاده میشد اما امروزه برای مکان های مختلف مانند از قفل های پیشرفته استفاده میشود مثلا وقتی وارد استخر های بزرگ و کوچک میشوید ، دیگر قفل های قدیمی نمیبینید زیرا بیشتر صاحبان برای امنیت بیشتر از قفل استخری استفاده میکنند.

سایر قفل های هوشمند باشگاهی ساختاری دارند که در برابر آب و رطوبت و ضربه خیلی مقاوم نیستند اما قفل های هوشمند باشگاهی و کاملا در برابر این شرایط مقاومند و ساختاری مستحکم تر دارند و روی درب کمد باشگاه ها نصب میشوند و به راحتی هم باز و بسته میشوند.

ساختار قفل هوشمند باشگاهی به گونه‌ای است که بسته به نوع کاربری یا سلیقه از تگ‌های آنتن دار مختلفی نظیر: جاسوئیچی، مچ‌بند، کارت و… برای باز کردن آن استفاده می‌شود.

این قفل های هوشمند و پیشرفته دارای دو مدل کلی هستند که یک مدل آن با باطری و به صورت آفلاین کار میکنند و مدل دیگر آنلاین است و برای کار به برق شهری نیاز دارد که اگر اتصال این قفل ها به برق قطع شود یا اینکه باطری تمام شود ، از کار میافتند.

برای دریافت اطلاعات دقیق و کامل و یا خرید قفل آنلاین باشگاهی و قفل آفلاین باشگاهی با ما تماس بگیرید.

قفل کمد و رختکن باشگاه​

قفل کمد باشگاه را با عنوان قفل مغناطیسی کمد باشگاه هم میشناسند که این قفل ها کاملا ضد آب و مقاوم هستند و برای امنیت و کنترل مجموعه های ورزشی کارایی زیادی دارند و باعث رضایت تمامی یا بیشتر متقاضیان میشوند.

امروزه سارقان از راه های زیادی برای بازسازی انواع قفل های قدیمی استفاده میکنند و به همین دلیل است که وقتی وارد مکان های عمومی میشویم دیگر از قفل های قدیمی نمیبینیم زیرا امروزه بیشتر برای این مکان ها از قفل کارتی استفاده میکنند که امنیت را تا حد زیادی بالا میبرد.

در باشگاه ها و محیط های فرهنگی و ورزشی هم که مکان هایی عمومی محسوب میشوند شرایط به هیمن صورت است و معمولا برای کمد باشگاه ها از قفل مخصوص رختکن باشگاه استفاده میکنند که هم به راحتی استفاده میشود و هم امنیت بالایی ایجاد میکند.

ساختار فنی قفل کمد الکترونیکی مخصوص باشگاه به گونه‌ای طراحی شده که پس از نصب بر روی درب کمد، بدون تگ مربوطه به هیچ وجه قابل بازشدن نیست؛ از این رو امنیت کمد و وسایل داخل آن تا حد زیادی افزایش خواهد یافت‌.

این قفل ها علاوه بر اینکه در باشگاه ها و مراکز ورزشی استفاده میشوند ، همچنین در مکان های اداری یا خصوصی که افراد زیادی در آن مشغول کار هستند هم استفاده میشود تا افراد وسایلشان را بدون نگرانی درون کمد ها نگهداری کنند.

مزایا استفاده از قفل های باشگاهی​

  • زیبا و مستحکم
  • دارای هشدار شارژ کم باطری در قفل استخری آفلاین
  • حداقل مصرف الکتریکی
  • قابل اتصال به کامپیوتر و نرم افزار باشگاهی
  • امکان استفاده از برق و باطری
  • بدون نیاز به سیم کشی در قفل کمد استخری آفلاین
  • دارای آلارم و هشدار کم بودن شارژ باطری
  • امکان استفاده از باطری خارجی و یا یو پی اس
  • امکان استفاده از انواع کلیدهایی مثل کارت عضویت،جاسویچی،ساعت،و هر وسیله ای که تگ rfid داشته باشد
  • مدیریت کمد ها و کلید ها توسط مدیر باشگاه
  • امکان تعریف کلید مادر برای مدیریت باشگاه و مواقع ضروری
  • امکان غیر فعال کردن هر کلیدی که مدیریت بخواهد (مثلا زمانی که یک کلید گم شده)
  • امکان باز نمودن قفل ها توسط نرم افزار
  • امکان گزارش گیری از کمد هایی که دارای قفل آنلاین هستند
  • با گارانتی ۱۸ ماهه
  • قیمت مناسب

دستبند و مچ بند باشگاهی​

وقتی وارد استخر ها میشوید ، ابتدا یک سری مچ بند و دستبند با شماره های جدا به شما میدهند که آنها برای باز و بسته کردن قفل های کمد باشگاه استفده میشود که این قفل های به قفل ضد آب باشگاهی هم معروف هستند.

معمولا قفل هایی که با ۳ باطری عرضه میگردند ، مصرف باطری کمتری نصبت به مدلهای دیگر دارند. که در برندهای مختلف قفل الکترونکی کمد کاملا مشهود و قابل بررسی میباشد.

البته استفاده از این قفل ها محدودیت خاصی ندارد ، یعنی اینکه بجز استخر ها ، در مکان های دیگر مانند هتل ها ، رختکن ها و سالن های بدنسازی هم میتوانید از آنها استفاده کنید و یکی از مزیت هایی که این قفل های کارتی یا دستبندی دارند این است که روی هر هر نوع دربی مثلا درب چوبی ، فلزی یا حتی ام دی اف هم به راحتی نصب میشوند و میتوان از آنها استفاده کرد.

دستبند هوشمند کمدی یکی از پیشرفت‌های اخیر در حفظ امنیت کمدها و جالباسی‌های جدید محسوب می‌شود که فقط با استفاده از قفل‌های الکترونیکی و پس از تأیید سیستم باز می‌شوند.

قفل باشگاهی روستیک​

قفل باشگاه مدل روستیک یکی از جدید ترین قفل الکترونیکی و هوشمند باشگاه است که میتواند یک پیشنهاد مناسب برای مراکز تفریحی ورزشی باشد ایمنی و خیالی راحت را بر قرار کند.

قفل باشگاهی مدل روستیک دارای ۳ کارت مدیریتی در سه سطح دسترسی مدیریت، سوپروایزر و مستر کارت است.

بدنه این قفل از پلاستیک ABS ساخته شده است که به همین علت مقاومت بسیار بالا در کنار شفافیت و جلای خیره کننده ای دارد.

این نوع قفل دارای مدل های آنلاین و آفلاین است و دارای آلارم های هشدار مانند هشدار اتمام باطری و هشدار استفاده از کارت یا دستبند غیر مجاز هم میباشد.

انواع مدل های قفل باشگاهی در سال 2021​

قفل الکترونیکی باشگاهی 1040 روستیک​

طراحی و نصب این مدل قفل کمدی به گونه ای است که اگر به درستی نصب شود ، هیچ شیار یا ضخامتی از سطح درب بیرون نمیزند و همین باعث زیبایی و کارایی دقیق قفل میشود.همچنین این قفل نیازی به برق و سیم کشی ندارد و به راحتی با باطری کار میکند.

قفل باشگاهی 1030 روستیک​

این مدل هم از معروف ترین قفل های مغناطیسی کمد باشگاه شناخته شده است در شرکت های معتبر ایرانی تولید و عرضه میشود و توسط نرم افزار مدیریت مرکزی کنترل و مدیریت میشود.

قفل الکترونیکی استخری 3020 روستیک​

از بهترین قفل های استخری و باشگاهی است که انرژی کمی مصرف میکند و سرعت عمل بالایی دارد.

این قفل قابلیت اتصال به گیت های کنترل تردد روستیک را دارا میباشد و همچنین نرم افزار باشگاهی و نرم افزار اتوماسیون روستیک قابلیت اتصال به این قفل را دارا میباشند.

این مدل از انواع دستبند ضد آب باشگاهی هم محسوب میشود.

عملکرد این قفل با کارت و مچبند مخصوص است.

قفل کمد الکترونیکی استخری 7020 روستیک​

این نوع قفل کمد از خانواده قفل های هوشمند باشگاهی است که جنس آنها از آلومینیوم است و در رنگ های مختلف و زیبا وجود دارد و همچنین به صورت آنلاین و آفلاین کار میکند.

این قفل مجهز به سیستم wifi بوده و به صورت بی سیم با سیستم ریدر مرکزی و کامپیوتر مادر اتصال برقرار مینماید. از دیگر ویژگی های این قفل استخری میتوان به نصب آسان( نصب قفل و چشمی تنها با استفاده از ۲ پیچ ) و عدم نیاز به سیم کشی اشاره نمود.

قفل استخری 1060 روستیک​

از شناخته ترین قفل های برقی باشگاه است که بدنه این محصولات از فلز آلومینیوم است و همین مورد باعث استحکام بالای این قفل ها میشود و همچنین در برابر رطوبت و آب و گار هایی مانند بخار و کلر مقاومت بالا دارد.

خرید قفل باشگاهی​

امنیت و آرارمش یکی از مهم ترین اموری است که صاحبان باشگاه ها و مراکز عمومی موظفند که برای مراجعین فراهم کنند و هرچه این امنیت میزان بیشتری داشته باشد ، به شنانه احترام بیشتر برای مراجعین است.

وقتی افرادی به باشگاه مراجعه میکنند نیاز دارند که وسایلشان را بدون نگرانی درون کمد یا جایگاهی قرار دهند.

حالا وقتی شما صاحبان این مکان ها هستید میتوانید با خرید قفل باشگاهی و نصب قفل کمد باشگاه شرایط خوبی را برای افراد مختلف فراهم کنید و باشگاه خود را مجهز به سیستم ایمنی کنید تا هم اعتبار و اطمینان محیط و هم زیبایی محیط بیشتر شود.

هرچه امنیت داخلی باشگاه بیشتر باشد ورزشکاران نیز تمایل بیشتری برای حضور در آن باشگاه دارند. این امر علاوه بر باشگاه‌ها در استخرها نیز حائز اهمیت است.

و هرچه کیفیت متریال در ساخت قفل های باشگاهی بیشتر باشد طول عمر آن به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد داشت .تکنولولژی طراحی برد و ضریب امنیت برنامه ریزی رابطه ای مستقیم باهم دارند،و باعث میگردد راختی خیال برای تمام استفاده کنندکان فراهم گردد.
موردی که نمیتوان به سادگی در انتخاب قفل کمد اکترونیکی ااز آن گذر کرد مصرف باطری است .یک قفل کمد الکترونیکی ممکن است هر ۳ سال یک بار نیاز به تعویض داشته باشد.ولی در یک قفل الکترونیکی دیگر این زمان ممکن از به ۳ ماه هم نرسد .

در صورتی که قصد انتخاب و خرید یک قفل مناسب دارید میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و انتخاب و خرید بهترین قفل باشگاهی با شماره های تماس بگیرید.

قیمت قفل باشگاه و قفل کمد باشگاه​

یکی از تجهیزات ایمنی و مهم برای نگهداری از وسایل شخصی در مکان های عمومی ، قفل های پیشرفته و دیجیتال میباشند که تحت هیچ شرایطی بجز کارت یا دستبند مخصوص خود باز نمیشوند.

این قفل‌ها دارای تگ‌های آنتن‌داری هستند که باز کردن قفل را امکان‌پذیر می‌کنند و بسته به سلیقه و یا کاربری‌ای که دارند انتخاب می‌شوند.

همچنین برخی از آنها برقی ، ضد آب ، آنلاین و آفلاین و در مدل های دیگر هستند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی دارد و برای مکان های مخصوص استفاده میشوند.

قفل‌های الکترونیکی کمدی دارای حافظه هوشمند است و کاربر می‌تواند تعداد مشخصی کلید برای آن تعریف کند، تا در این صورت چند نفر به کمد دسترسی داشته باشند. این قفل‌ها قابلیت تعریف 35 کلید الکترونیکی را دارند، این قابلیت باعث می‌شود، به‌عنوان‌مثال یک خانواده بتوانند کلید کمد را داشته باشند.
قفل‌های الکترونیکی کمدی علاوه بر کلیدهای اختصاصی، دارای شاه‌کلید یا کلید مادر نیز هستند که می‌تواند همه قفل‌ها را باز کند. معمولاً شاه‌ کلید در اختیار صاحب اصلی یا والدین قرار می‌گیرند، که به هنگام گم‌شدن قفل اختصاصی بتوانند درب قفل را باز کنند و اطلاعات آن را مجدداً بازنویسی کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از جدید ترین قیمت ها با آریا لاک تماس بگیرید.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین