• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

راهنمای خرید یخچال نوشیدنی با قیمت مناسب

fatemeh7997

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
29
پسندها
0
دست‌آوردها
1
یخچال نوشابه که در بین مردم با نام یخچال نوشیدنی نیز شناخته می شود؛ یکی از انواع یخچال صنعتی می باشد که همانطور از نامش مشخص است، برای خنک سازی و خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی و نوشابه در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
از جمله پر فروش ترین و کاربردی ترین انواع یخچال ایستاده صنعتی، یخچال نوشابه ایستاده است.

یخچال ایستاده نوشیدنی​

از جمله پر فروش ترین و کاربردی ترین انواع یخچال ایستاده صنعتی تولید شده توسط صنایع برودتی یخچالسازان، یخچال نوشابه ایستاده می باشد و علاوه بر نگهداری نوشیدنی های مختلف از جمله نوشابه، آبمویه، آب معدنی، دلستر، دوغ و ... به منظور نگهداری از محصولات غذایی مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از یخچال مخصوص نوشیدنی می توان در تمامی سوپرمارکت ها، فروشگاه های بزرگ و کوچک، رستوران ها، فست فود ها و ساندویچی ها، کافی شاپ ها، هتل ها و ... استفاده کرد.یخچال نوشابه ای به گونه ای ساخته شده که از ابعاد کوچکتری نسبت به سایر یخچال ها برخوردار است و فضای محدودی را اشغال می کند در عین حال قادر است محصولات بسیار زیادی را در خود جای داده و در نتیجه دارای حجم بسیار زیادی می باشد.یکی از ویژگی های یخچال کوکاکولا داشتن قابلیت نصب استیکر های گوناگون با طرح دلخواه و سفارشی از قبیل هایپ، پپسی، فانتا و ... می باشد.
از دیگر ویژگی های یخچال ایستاده پپسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. در این یخچال نوشیدنی ویترینی، نورپردازی LED به کار رفته که موجب بهتر دیده شدن محصولات داخل یخچال خواهد شد.
۲. این یخچال مغازه نوشابه دارای درب های شیشه ای و مگنتی بوده که علاوه بر زیبا شدن دکوراسیون فروشگاه شما، باعث می شود مشتری بتواند به راحتی از دور نوشیدنی مد نظر خود را انتخاب کند و به این ترتیب از باز و بسته کردن بیش از حد درب جلوگیری خواهد شد.
۳. سیستم سرمایشی یخچال ایستاده کوکاکولا از نوع نوفراست (بدون برفک) می باشد.
۴. یخچال صنعتی نوشابه دارای برچسب انرژی Aبوده و از مصرف برق بسیار کمی برخوردار است.
۵. در طراحی این یخچال های درب شیشه ای از ترموستات استفاده شده که از طریق آن می توان دمای یخچال را تنظیم و کنترل کرد.
۶. تعداد درب ها و طبقات یخچال ایستاده نوشابه متغیر می باشد و مشتریان می توانند طبق نیاز خود تعداد درب و طبقات را کم و زیاد کنند.
۷. نوع عایق بندی در این محصول از نوع پلی یورتان است که از اتلاف انرژی و برودت یخچال جلوگیری می کند.
۸. در این محصول سیستم سرمایشی بسیار قوی به کار رفته که باعث یکسان و یکنواخت ماندن سرما و دما در تمامی نقاط یخچال شده و از فاسد شدن محصولات داخل یخچال جلوگیری می کند.
۹. در ساخت این یخچال، از ورق های استیل استفاده شده تا به راحتی بتوانید آن را بدون هیچگونه نگرانی از خرابی یا زنگ زدگی بشویید.

قیمت یخچال ایستاده نوشیدنی​

قیمت یخچال نوشابه معمولا با توجه به تعداد درب ها و نوع موتور محسابه می شود.در حالت کلی یخچال های نوشیدنی به دلیل داشتن تنوع در مدل و اندازه دارای قیمت ثابتی نمی باشند و عوامل زیادی در تعیین قیمت آن ها نقش دارند.
برای خرید یخچال نوشیدنی کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
مدیر فروش: ۰۹۱۲۸۴۶۴۶۵۳
کارشناس فروش: ۰۹۱۲۸۴۶۹۳۶۲
https://file.tesmino.ir/images/2022/09/images_1663042824.jpg

انواع یخچال نوشیدنی ایستاده​

در حالت کلی یخچال نوشابه را در دو نوع تک درب و دو درب در ابعاد مختلف (۶۰ سانتی، ۷۰ سانتی، ۱۲۰ سانتی و ۱۵۰ سانتی)طراحی و تولید می کنند اما طبق سفارش مشتری در انواع سه درب تا چهار درب نیز قابل طراحی و تولید است.
  • یخچال ایستاده تک درب
یخچال تک درب نوشیدنی یکی از پر فروش ترین یخچال های ایستاده می باشد و در ابعاد مختلف ۶۰، ۷۰ و ۹۰ سانتی با استیکر های دلخواه و سفارشی طراحی و تولید می شود.از جمله ویژگی های یخچال تک درب ایستاده می توان به شیشه های دوجداره، نورپردازی LED، بدنه ای از جنس گالوانیزه، دارای چرخ به منظور سهولت در جا به جایی و ... اشاره کرد.
یخچال ۶۰ سانتی:این یخچال از ابعاد کوچک و استاندارد و همچنین موتور بسیار قدرتمندی برخودار بوده و گزینه مناسبی برای نگهداری انواع نوشیدنی و خوراکی بوده و در مکان هایی که با محدودیت فضا رو به رو هستند مورد استقاده قرار می گیرد.
یخچال ۷۰ سانتی:یکی از پر طرفدار ترین و پر مخاطب ترین ابعاد یخچال تک درب، یخچال ایستاده ۷۰ سانتی می باشد و به دلیل عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان، مصرف بهینه انرژی، قدرت کمپرسور ۱.۴ اسب بخار و ... گزینه مناسبی برای سوپرمارکت ها محسوب می شود.
یخچال ۹۰ سانتی:این یخچال نسبت به سایر ابعاد یخچال تک درب از فضای بیشتر و گسترده تری برخوردار است و به دلیل ویژگی هایی از جمله بدنه ی گالوانیزه، درج لوگو به صورت CNC، عایق تزریق فوم بسیار پر فروش و پر طرفدار است.
  • یخچال ایستاده دو درب
یکی دیگر از انواع یخچال صنعتی تولید شده توسط صنایع برودتی یخچالسازان، یخچال دو درب می باشد که در انواع و ابعاد مختلفی از جمله ۶۰ سانت، ۷۰ سانت، ۹۰ سانت، ۱۱۵سانت، ۱۲۰ سانت و ۱۵۰ سانت قابل طراحی و تولید است.این محصول در دو جنس بدنه استیل و گالوانیزه مرغوب و مقاوم در برابر رطوبت و پوسیدگی، تولید و عرضه می شود.از یخچال مغازه دو درب می توان در فروشگاه ها، مغازه ها و ... استفاده کرد.این دستگاه به گونه ای ساخته شده که قابلیت نصب و درج انواع استیکر و برچسب را دارد و همچنین در دو نوع تاج دار و بدون تاج ساخته می شود.از جمله ویژگی های یخچال ایستاده دو درب شیشه ای می توان به عایق بندی حرارتی از نوع تزریق فوم پلی یورتان، دارای سیستم نوفراست و جلوگیری از ایجاد برفک، طبقات مقاوم با قابلیت جا به جایی، شیشه های از جنس سکوریت نشکن، درب های مگنتی مقاوم در برابر ضربه و ... اشاره کرد.
  • یخچال ایستاده سه درب
یخچال سه درب در ابعاد ۲ متری در دو نوع بدنه استیل و گالوانیزه و همچنین دو طرف نما و یک طرف نما قابل طراحی و تولید است.
  • یخچال ایستاده چهار درب
یخچال چهار درب در ابعاد ۱۲۰ سانتی و ۱۵۰ سانتی در انواع پشت بسته و دو طرف نما با استیکر های سفارشی قابل طراحی و تولید است.
  • یخچال ایستاده شش درب
یخچال شش درب نیز در ابعاد استاندارد ۲ متری و در دو نوع نوفراست و دیفراست تولید می شود. که دارای طرح ها و مدل های گوناگونی می باشد که در فروشگ های بزرگ، لبنیاتی هاو... کاربردی می باشد.


https://file.tesmino.ir/images/2022/09/images_1663042825.jpg


راهنمای خرید یخچال نوشیدنی با قیمت مناسب
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

ava28209

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
52
پسندها
1
دست‌آوردها
6
مهاجرت به آلمان می‌تواند به چندین شکل صورت گیرد. در ادامه توضیحاتی در مورد چندین راه مهاجرت به آلمان آورده شده است:1. **مهاجرت بر اساس کار:**آلمان:** برای حرفه‌های بازار کار خاص و دارای حداقل تحصیلات و تجربه کار.- **ویزای کارکنان ماهر:** برای کسانی که تحصیلات و مهارت‌های ماهرانه دارند.2. **مهاجرت تحصیلی:**- **ویزای تحصیلی:** تحصیل در آلمان برای دانشجویان بین‌المللی که تصمیم به تحصیل در یک دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی آلمانی دارند.3. **مهاجرت خانوادگی:**- بر اساس این موارد، افراد می‌توانند به عنوان اعضای خانواده فردی که در آلمان زندگی می‌کند، وارد آلمان شوند.4. **پناهندگی و مهاجرت انسانی:**- برای افرادی که به دلیل شرایط اقتصادی یا سیاسی به عنوان پناهنده به آلمان می‌آیند.برای شروع فرآیند مهاجرت، مهم است که با سفارت آلمان یا مراجع مهاجرت معتبر تماس بگیرید و اطلاعات دقیق در مورد الزامات و مراحل مهاجرت را کسب کنید. همچنین مشاوره حرفه‌ای می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین