• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

روند فعالیت بخش کتابخوانی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Queen

مدیر بازنشسته
مدیر قدیمی انجمن
سطح
0
 
ارسالات
483
پسندها
595
دست‌آوردها
93
❇..بسمه تعالی..❇

💠 روند فعالیت بخش کتابخوانی💠

انیس کنج تنهایی کتاب است
فروغ صبح دانایی کتاب است

درودی بی کران خدمت تمامی کتابخوانان ارزشمندمون و عزیزانی که علاقمند به مطالعه هستند!

از اونجا که این ساب خالی بود و موضوعی نداشت، تصمیم گرفتم که راهش بندازم و همچنین لازم دونستم که یک سری توضیحاتی رو در مورد روند فعالیت در این بخش، خدمتتون عارض شوم.

هدف از ایجاد تاپیک ها و راه اندازی این بخش، ترویج کتابخوانی و مطالعه ست! به این صورت که بنده، قصد دارم که یک "باشگاه کتابخوانی" ایجاد کرده و اون رو گسترش بدم به کمک دوستدارانی، چون شما!

حالا اصلا این باشگاه کتابخوانی چی هست و چرا؟!
دوستان عزیز روند کارمون این هست که، هر کاربری که اهل مطالعه هست، تاپیکی مخصوص خودش می زنه، با این عنوان" کتابخوانی با کاربر X"

به عنوان مثال: کتابخوانی با Queen



بعد از این، کتاب هایی که مطالعه کرده رو ضمن ذکر نام کتاب و نویسنده، چکیده ای از داستان رو هم قرار می ده!( لزومی نداره شما خلاصه ی داستان رو کاملا در پست بیان کنین، فقط یه توضیح خیلی کوچیک می دین درمورد این که نویسنده ی کتاب، چه موضوعی رو به قلم کشیده و با چه ژانری! یک چیزی رو هم که لزوم می دونم بگم، این هست که؛ هر پست ارسالی شما، فقط باید مربوط به یک کتاب و توضیحات مربوطه باشه، و کتاب بعدی و توضیحاتش در پست بعد.)



نگاهی به تاپیک فوق بیندازید، متوجه می شید چطور باید کار کنید!

درواقع، این کار باعث می شه که من یا هر عزیز دیگه ای، با خوندن پست های شما به مطالعه تشویق شده و یا حتی با خوندن توضیحات مرتبط با هر کتاب، اگر از کتابی خوشمون اومد شروع به مطالعه اش بکنیم و همچنین یک جور معرفی کتاب محسوب می شه.

(ضمن داشتن هر پیشنهادی و سوالی به بنده پیام بدین )

پ.ن:

عزیزانم، مطالعه کلا خودش ارزشمنده، و صرفا این نیست که فقط مربوط به کتب علمی باشه، پس انتظار نداریم که شما فکر کنین منظور از تاپیک ها و پست های مرتبط به پویش کتابخوانی فقط مطالعه کتاب های علمی باشه، بهتر و قابل فهم تر بخوام بگم این که شما رو دعوت می کنم به این پویش و مطالعه ی هر نوع کتابی، چه علمی و چه غیر علمی!! گاهی اوقات کتاب هایی رو مطالعه می کنیم که شاید چیزی ازشون یاد نگیریم، ولی همین که نویسنده ما رو می بره تو عالم خودش و غرق میشیم تو خط به خط کتاب، واقعا خوبه! این رو گفتم که شما عزیزان بدون هیچ رو در بایستی، به معرفی این دسته کتاب ها هم بپردازید. همین که مطالعه کردین ارزشمنده!

امیدوارم پذیرای دعوتمون باشید.


| کادر مدیریت ناول فور|




 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا پایین