• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

قفل هوشمند درب شیشه ای

geekgirl

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
100
پسندها
1
دست‌آوردها
16
وب سایت
وقتی صحبت از امنیت و حساسیت برای فروشگاه ها و مغازه ها میشود گزینه های زیادی به ذهن میرسند اما به دلیل اینکه امروزه بیشتر درب های این مکان ها شیشه ای هستند ، بهترین گزینه استفاده از قفل شیشه سکوریت است که میتواند امنیت و آرامش را برای صاحبان بر قرار کند.

قفل شیشه سکوریت هم از انواع قفل دیجیتال میباشد که به قفل فرودگاهی یا قفل کمری هم شناخته میشوند.

این قفل ها به راحتی روی درب های شیشه ای نصب میشوند و به دلیل اینکه از استیل 304 ساخته میشوند ، دارای امنیت و استحکام بالایی هستند.

قفل پایین با روکش استیل در دو طرح طلایی و استیل موجود است، کلید آن کامپیوتری بوده و دارای کیفیت بالایی میباشد.

w5dziw7rv9jv.jpeg

مهم‌ترین کاربرد قفل‌ها جلوگیری از ورود سارق به داخل فضا است و در جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود، قفل شیشه سکوریت می‌تواند استیل، آلومینیوم و حتی کروم باشد و عموماً جهت استحکام بیشتر در ساخت اجزای داخلی قفل از آهن استفاده می‌شود.

ساختار و طراحی این قفل ها به گونه ای است که شیشه در وسط آن قرار میگیرد و میتوان دو طرف درب را قفل کرد که برخی از افراد فقط از یک قفل در وسط درب شیشه ای استفاده میکنند و برخی دیگر برای امنیت بیشتر آنها را در بالا و پایین درب نصب میکنند.

از انواع قفل های دیجیتال شیشه سکوریت که در برخی مواقع به عنوان قفل استخری برای درب های شیشه ای استخر ها استفاده میشود میتوان به قفل 115 | قفل کلنگی ، قفل هوپه ، قفل اثر انگشتی شیشه سکوریت ، قفل درب اتوماتیک شیشه ای و قفل شیشه بالکن اشاره کرد.

تنوع قفل‌ها (اعم از رنگ، مدل، جنس، ویژگی‌های فنی و امنیتی) باعث شده است، هر شخصی با هر سلیقه‌ای قفلی برای شیشه سکوریت پیدا نماید. اما از آنجایی که قطعاً هدف همه‌ی مشتریان افزایش ایمنی می‌باشد، بهتر است قفلی را تهیه کنند که علاوه بر «زیبایی، امنیت، آرامش و راحتی» به ارمغان آورده باشد. به همین منظور شرکت ما نیز قفل‌ دیجیتال با کیفیت مناسب شیشه سکوریت را وارد کرده است.

qwors9sxcmdl.jpeg

قیمت انواع قفل شیشه سکوریت​

همانطور که آشنا شدید ، تنوع زیادی در این نوع قفل ها وجود دارد که هر کدام از آنها هم دارای مشخصات و قابلیت های جداگانه ای دارند و نیاز های مشخصی را بر طرف میکنند و قیمت آنها بستگی به این موارد دارد.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

Voluptas exerci

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
21
پسندها
0
دست‌آوردها
1
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین