• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

unknown

کاربر رمان فور
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
10
پسندها
3
دست‌آوردها
1
داستان هنرمند گرسنگی(A hunger artist) اثر فرانتس کافکا:

داستان هنرمند گرسنگی ( A hunger artist ) اثر فرانتس کافکا نویسنده آلمانی زبان و مشهور. این داستان را با لینک مستقیم از انگلیش تیم دانلود کنید و از خواندن این داستان مشهور و پرآوازه از این نویسنده مشهور و پر آوازه لذت ببرید.

به گفته ویکی پدیا، فرانتس کافکا (Franz Kafka) (زاده ۳ ژوئیهٔ ۱۸۸۳ – درگذشته ۳ ژوئن ۱۹۲۴) یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان آلمانی‌زبان در سده ۲۰ (میلادی) بود. آثار کافکا در زمرهٔ تأثیرگذارترین آثار در ادبیات غرب به‌شمار می‌آیند.

داستان هنرمند گرسنگی فرانتس کافکا


فرانتس کافکا به دوست نزدیک خود ماکس برود وصیت کرده بود که تمام آثار او را نخوانده بسوزاند. ماکس برود از این دستور وصیت‌نامه سرپیچی کرد و بیشتر آثار کافکا را منتشر کرد و دوست خود را به شهرت جهانی رساند. پُرآوازه‌ترین آثار کافکا، رمان کوتاه مسخ (Die Verwandlung) و رمان محاکمه و رمان ناتمام قصر هستند. اصطلاحاً، به فضاهای داستانی که موقعیت‌های پیش‌پاافتاده را به شکلی نامعقول و فراواقع‌گرایانه توصیف می‌کنند -فضاهایی که در داستان‌های کافکا زیاد پیش می‌آیند- کافکایی می‌گویند.

نسخه اصلی کتاب
نسخه ترجمه شده
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

unknown

کاربر رمان فور
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
10
پسندها
3
دست‌آوردها
1
داستان کوتاه لاتاری(Lottery)اثر شرلی جکسون

داستان کوتاه لاتاری ( Lottery ) اثر شرلی جکسون که داستان عبرت آموز و خواندنی است که زایل شدن عقل و عقلانیت در برابر خرافات و آداب و سنت های قدیمی بی پایه و اساس را نشان می دهد.

به گفته ویکی پدیا، لاتاری ( The Lottery ) داستان کوتاهی است از نویسنده آمریکایی، شرلی جکسن (شرلی جکسون). این داستان اولین بار در ۲۶ ژوئن ۱۹۴۸ در مجله نیویورکر به چاپ رسید و به محض انتشار سروصدای فراوانی برانگیخت.

شرلی جکسون نویسنده آمریکایی داستان لاتاری


لاتاری داستان دهکده‌ای است که در ۲۷ ژوئن هر سال مردمان دهکده دور هم جمع شده و آیین قربانی کردن کسی را انجام می‌دهند. قربانی با لاتاری (قرعه‌کشی) انتخاب می‌شود. روایت داستان در یک دهکده در اوایل قرن بیستم اتفاق می‌افتد و آن جور که از اسامی پیداست مردمان دهکده انگلیسی هستند. خشونت داستان و وجه سمبلیک آن از ویژگی‌های آن به شمار می‌روند.

نسخه اصلی کتاب
نسخه ترجمه شده
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین