• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

معرفی کتاب کیمیاگر

taraneh_b

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
120
پسندها
238
دست‌آوردها
43
محل سکونت
از پشت سیستم:/
تفکر و عقاید نویسنده را می‌توانید در قالب شخصیت‌های کتاب بخوانید. همان طور سانتیاگو همه چیز را برای رسیدن به رویای خودش پشت سر گذاشت، کوئیلو هم شغل راحت و پردرآمد خودش را، به عنوان ترانه‌سرا کنار گذاشت تا به رویای همیشگی‌اش، نویسنده شدن برسد. هر دو در راه رسیدن به مقصودشان متحمل رنج‌ها، ناامیدی‌ها و مشکلات زیادی شدند ولی با اراده‌ای قوی سرنوشت‌شان را همانطور که خودشان دوست داشتند تغییر دادند. کتاب کیمیاگر از آثار معروف و پرفروش نویسنده‌ی برزیلی، پائولو کوئلیو، داستانی‌ست جذاب از روح بی‌قراری که در جست‌و‌جوی سلوک و رسیدن است.

لینک دانلود


(کتاب زیبا و دلنشینی است. مطمئنم از خوندش پشیمون نمی‌شید‌.)
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

taraneh_b

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
120
پسندها
238
دست‌آوردها
43
محل سکونت
از پشت سیستم:/
خلاصه رمان کیمیاگر:
این رمان داستان زندگی سانتیاگو است. چوپانی که همه زندگی‌اش سفر کردن در کنار گوسفندانش است. او تا سن ۱۶ سالگی در صومعه‌ آموزش می‌دید و پدر و مادرش علاقه داشتند تا او یک کشیش شود. کسی که مایه غرور سربلندی آنان شود. اما سانتیاگو از بچگی آروزی دیدن دنیا را داشت. آرزوی کشف کائنات و در نهایت آروزی شناخت خدا را داشت. سرانجام سانتیاگو تصمیم می‌گیرد که کشیش شدن را رها کند و با خریدن چند گوسفند به همه جا سفر کند. همه چیز خوب بود که... .
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین