• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

کتابخوانی با Queen

Queen

مدیر بازنشسته
مدیر قدیمی انجمن
سطح
0
 
ارسالات
483
پسندها
595
دست‌آوردها
93
✨به نام خداوند جان آفرین✨


⚪🔸کتابخانه ی کوچک من🔹⚫

سلام به همگی

تو این تاپیک می خوام، به معرفی اندک کتاب هایی بپردازم که مطالعه کردم.

خب اول کمی از خودم بگم!

من تقریبا از دوره ی راهنمایی شروع کردم به مطالعه و واقعا دوست داشتم مطالعه کردن رو. کتاب هایی با ژانر های مختلفی رو خوندم ولی همشون صرفا اونطور مفید نبودن و قصدم هم این نبود که حتما باید مفید باشن...( در این مورد تو تاپیک زیر صحبت کردم که صرفا هم نباید این باشه!)



ولی در کل این که من حرف از مفید نبودن و... می زنم کاملا اشتباهه! از نظر من هر کتابی، تو هر ژانری و دارای هر موضوع و متنی، مفیده! ( البته اگه ژانر عاشقانه رو فاکتور بگیریم که آدم رو پرت می کنه تو عالم عاشقی و داغان می کنه آدمو :/)

چرا حالا؟! چون من خودم یه سری از کتاب هایی رو مطالعه کردم که شاید از نظر بقیه زیاد خوب به نظر نرسه ولی خب من رو با کلمات جدیدی آشنا کرد و یادشون گرفتم، همچنین به املا و لغتم کمک کرد و خیلی چیزای دیگه که صرفا برای همه همینطوره!

خب می ریم که شروع کنیم معرفی رو^^



 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

Queen

مدیر بازنشسته
مدیر قدیمی انجمن
سطح
0
 
ارسالات
483
پسندها
595
دست‌آوردها
93
📕 نام کتاب: اسب سفید در مرداب

📝نویسنده: ارزولا ایسبل

ژانر: معمایی- ترسناک

این اولین کتابی بود که خوندم، پنج سال پیش این رو خوندم و داستانش در مورد یه دختری هست به نام راگنی، که پدرش یه شغل عجیبی داره که درمورد دنیای ماورایی تحقیق می کنه و همچنین مرگ و میر های عجیب و مشکوکی که توی شهر ها رخ می ده! توی یکی از پروژه و تحقیقاتش که قراره به شهر ... مسافرت کنه راگنی رو هم به همراه خودش می بره و اتفاقات جالبی برای راگنی پیش میاد که سر چشمه ی همه ی اتفاقات یه اسب سفید توی مردابه که یک دفعه نا پدید می شه و نویسنده جوری داستان رو معما گونه پیش برده بود که باعث می شد من با عجله داستان رو دنبال کنم تا ببینم چی می شه و داستان به کجا ختم می شه...

در کل داستان محدودیت سنی نداره و مختص نوجوانان هست و برای کسانی پیشنهاد داده می شه که طرفدار داستان های معمایی و ترسناک هستن!

 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

Queen

مدیر بازنشسته
مدیر قدیمی انجمن
سطح
0
 
ارسالات
483
پسندها
595
دست‌آوردها
93
📕نام کتاب: سفر به سال 3000

📝نویسنده: ادوارد پاکارد

ژانر: تخیلی-معمایی

بچه ها این کتاب واقعا کتاب جالبیِ، این کتاب طوری نوشته شده که از صفحه ی اول شروع نمی شه!! بر خلاف تمام کتاب ها! و همچنین جوری هست که تو مسیر داستان رو انتخاب می کنی و تو داستان رو پیش می‌بری توو مسیر ها، شکست می خوری، موفق می شی، تو گرفتاری میفتی، و یا حتی می میری. تو خودت تصمیم می گیری که چه اتفاقاتی برات رخ بده و حتی گاهی هم اتفاقات غیر منتظره ای برات پیش میاد، در کل شخصیت اصلی این داستان خودِ خواننده اس.

خب... حالا یکم ازش بگم که آشنایی داشته باشین... نویسنده اول داستان رو با دیالوگی شروع کرده با فعل دوم شخص جمع که شما رو مورد خطاب قرار داده که دارین با یه دکتر صحبت می کنین که از شما می خواد برین ماموریت و یک شخصی به نام استایکس موری که قراره سیارات رو تصرف کنه رو شکست بدین. شما به همراه یک ربات به نام وینستون که دراصل راننده ی سفینه شماست که از شما اطاعت می کنه؛ به این ماموریت می رین و اتفاقات بسیار جالب و به شدت مجذوب کننده ای براتون رخ می ده که خودتون مسببش هستین و بر اساس گزینه هایی که نویسنده براتون قرار داده خودتون درموردش تصمیم می گیرین. تو این کتاب علاوه بر پیش بردن داستان یه اطلاعات و مطالبی هم درمورد سیارات بهتون داده.
درکل به درد کسایی می خوره که دوست دارن داستان طبق نظر اونا پیش بره!

پ.ن:
من هنوز نتونستم که استایکس رو شکست بدم، لاناتی من حتی باهاش صحبت هم کردم ولی منو انداخت زندان:// در کل اگه شما شکستش دادین، دمتون گرم^^



 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

Queen

مدیر بازنشسته
مدیر قدیمی انجمن
سطح
0
 
ارسالات
483
پسندها
595
دست‌آوردها
93
📖 نام کتاب: قصه های امیر علی

📝نویسنده: امیر علی نبویان

ژانر: طنز- اجتماعی

این کتاب، کتاب جالب و سرشار از حس خوبه که ناخود آگاه باعث می شه دنبالش کنی بدون این که اتفاق معمایی تو دل داستان پنهون باشه! باعث می شه خیلی از جاها لبخند رو لبت جاگیر بشه^^
قلم نرم و نثر روان نویسنده، خواننده رو مجذوب می کنه! راستیی امیر علی نبویان رو هم که می شناسید!

خب... شخصیت اصلی این داستان خود امیر علی هست که یه دوستی هم داره به نام مهران و کلا داستان همراه رفیق فابش، مهران پیش می ره... داستان بخش بخش هست و هر بخش هم بیان کننده ی یک موضوع جداگانه از موضوعات دیگه اس که حالا کمی تا قسمتی به هم ربط دارن هاا نه این که بی ربط باشن! مثلا یک بخش درمورد فارغ التحصیل شدن امیر علی، بخش دیگه درمورد خونه تکونی و عید، یه بخش دیگه درمورد خواستگاری که همه ی اینا به صورت طنز پیش رفته! کلا داستان قشنگی هست از اوناس که غرق بشی تو دنیای نویسنده^^


✨پیشنهاد می شه : )🎆


 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

Queen

مدیر بازنشسته
مدیر قدیمی انجمن
سطح
0
 
ارسالات
483
پسندها
595
دست‌آوردها
93
📖 نام کتاب: آیدا دختر ماه

📝نویسنده: محمدرضا یوسفی

ژانر: اجتماعی

داستان درمورد یه دختر روستایی به نام آیدا هست و همکلاسی هاش... داستان ها مثل کتاب معرفی شده ی بالا، بخش بخش هست و هر بخش توصیف کننده ی یه ماجرا هست، آیدا تو این داستان با دختری به نام تاپاله آشنا می شه و بقیه ی داستان همراه با تاپاله پیش می ره که آیدا تو این مدت آشنایی با تاپاله، جویای دلیل اسم (تاپاله) هست!

درواقع از قلم نویسنده بخوام بگم، خب این کتاب چاپ دوم نویسنده هست و قلم آنچنان قوی و مجذوب کننده نیست ولی نقطه ی قوتش صحنه پردازی و توصیف فضای روستایی هست که بسیار دلنشینه! ( اندکی نقد=/)

پ.ن:


نمی تونم بگم این کتاب مختص چه کسانی هست، چون واقعا یک کتابِ به شدت سلیقه ایست ولی خب اگه خوشتون اومد بخونیدش!

 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین