• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

رمان

Dfgbft

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
1
پسندها
0
دست‌آوردها
1
یه رمانی بود که اسم دختره نفس بود و دختر وارد یه خونه ای میشه و اونجا روح یه پسر و میبینه ولی اول نمی‌فهمه روحه و اون روح نیمه مرده هس ینی جسمش تو کما بود و نفس با دوست روح میخواد به ارشام کمک کنه و اونجا یه احضار روح صورت میگره و جسم نفس توسط یک روح دیگر تسخیر میشه و در آخر متوجه میشن که جسم ارشام دست یک دختری هس که عاشقع ارسامه
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

alikah

تازه وارد
کاربر رمان فور
ارسال‌کننده‌ی برتر ماه
سطح
0
 
ارسالات
48
پسندها
1
دست‌آوردها
8
تحصیل در کشور مجارستان به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب برای دانشجویان بین‌المللی جذابیت دارد. با ارائه برنامه‌های تحصیلی متنوع در رشته‌های مختلف، مجارستان به دانشجویان فرصتی برای یادگیری در یک محیط آموزشی بین‌المللی و فرهنگی فراهم می‌کند. علاوه بر این، هزینه تحصیل در مجارستان نسبتاً مناسب است و بسیاری از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی ارائه بورس‌ها و تسهیلات مالی به دانشجویان بین‌المللی دارند. این کشور با تاریخ و فرهنگ غنی، مناطق زیبای طبیعی و شهرهای پویا، تجربه‌ی زندگی دانشجویی متفاوتی را به دانشجویان ارائه می‌دهد. در نتیجه، انتخاب تحصیل در کشور مجارستان می‌تواند برای دانشجویانی که به دنبال یک تجربه تحصیلی جذاب و کیفیتی هستند، یک گزینه بسیار مناسب باشد.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین