• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

بیوگرافی حمیدرضا قربانی خواننده پاپ + عکس و همسر

shadiseyedi

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
1
پسندها
0
دست‌آوردها
1
نام : حمیدرضا قربانی

شغل : ترانه سرا، خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده

تولد : ۸ مرداد ۱۳۷۰ - (۱۳۷۰/۵/۸) اصفهان، ایران

سبک : موسیقی پاپ

ملیت : ایرانی

سازها : گیتار، پیانو

فعالیت رسمی : ۱۳۹۶ - تا کنون

17_03_2024_07_13_46_VqH0y.jpg



زندگی شخصی حمیدرضا قربانی خوانندهٔ پاپ​


حمیدرضا قربانی در هشتم مرداد ماه سال ۱۳۷۰ در اصفهان متولد شد. پدرش تهرانی و اصالتا تهرانی است. او فرزند آخر خانواده بوده و یک خواهر و یک برادر دارد. او در کودکی عاشق نقاشی بود و بعدها در نوجوانی به موسیقی علاقه مند شد. حمیدرضا قربانی فرزند ناصر قربانی (هنرمند نقاش) و از ایثارگران ارتشی جنگ ایران و عراق است. مادرش خانه دار است و هنرمند آرایشگری است.

ازدواج
حمیدرضا قربانی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. جزئیاتی از زندگی خصوصی وی در دسترس نیست.


تشابه اسمی با دیگر هنرمندان
حمیدرضا قربانی همچنین با حمیدرضا قربانی کارگردان و تدوینگر سینما تشابه اسمی دارد.

خواننده شدن حمیدرضا قربانی

حمیدرضاقربانی با آهنگ "تصور میکنم هستی" به دنیای موسیقی پا گذاشت. هر چند که او در زمان نوجوانی موسیقی را آغاز کرد و نزد اساتیدی چون مرحوم ناصر چشم آذر به یادگیری آن پرداخت اما هنگام ورود حرفه ایش به موسیقی ۲۶ ساله بود و بعد از این رادیو و موسیقی تئاتر و فیلم و سریال نیز راه پیدا کرد.شاید ساخت موسیقی برای سریال جوان و بیقرار در سال ۲۰۲۱ گواه بر این موضوع باشد. او در بدو ورودش با بهرام ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون و پیشکسوت تئاتر و رادیو همکاری خارق العاده ای انجام داد‌ که یاسر ساکی مهر در کنار آنها حضور بهم رسانید.

مرجانه گلچین



افتخارات بین المللی حمیدرضا قربانی در موسیقی
از افتخارات جهانی حمیدرضا قربانی در حوزه موسیقی بین المللی می‌شود ساعتها نوشت! اما به همین بسنده میکنیم که او یکی از پیشگامان عرصه موسیقی ملل و عضو اسبق فدراسیون جهانی موسیقی در ایران است و اقدامات شایان و قابل توجهی در این راستا انجام داده که ضبط و تولید آثار موسیقایی برای تلویزیون هایی همچون ام.تی.وی و سی.بی.اس ، همچنین تولید و تنظیم چندین آلبوم با همراهی بزرگان و سلاطین موسیقی هوی متال و راک و پاپ از جمله ؛ پیتر بالتس، جوی جوردیسون، سارا گِانون، شی واتسون، کلاوس لوچس،جنی تاتور، جیسون گوفورث و... از جمله این اقدامات می باشد‌. دریافت دیپلم افتخار و تقدیرنامه هنری برای ساخت و تولید موسیقی برای سریال " جوان و بیقرار " در سال ۲۰۲۱ از دیگر افتخارات وی محسوب می‌شود.

او تا کنون مصاحبه های متعددی با رادیوهای ایران و جهان انجام داده است و مقالات تحقیقی زیادی در حوزه موسیقی نوشته که مورد توجه قرار گرفته اند. تصویر قربانی به عنوان یک چهره موفق روی مجلات معتبر عربی و آمریکایی قرار گرفته و به پاس بیش از یکدهه فعالیت او در موسیقی پاپ و ژانر جهانی از او تجلیل شده است.

Picsart_23-11-29_00-38-48-479.jpg
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین