• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

معرفی مترسک زنده

  • نویسنده موضوع کاربر حذف شده 428
  • تاریخ شروع
ک

کاربر حذف شده 428

مهمان
مهمان

مترسک زنده​








مترسک زنده دانلود کتاب

آنتونی هوروویتس، نویسنده‌ی موفق کتاب های ترسناک برای نوجوانان و فیلم‌نامه‌های مشهور مثل شرلوک هولمز، برای نوشتن داستان‌هایش سراغ موضوعات ساده‌ی روزمره می‌رود. شاید پیامی که می‌خواهد بدهد این است که هرچند دنیا به نظر امن و قابل پیشبینی است، اما در همین دنیا هم اتفاق‌هایی می‌افتد که فکرش را نمی‌کنید. اتفاقات ترسناکی که با خواندنشان، مو بر تنتان راست می‌شود. داستان‌های آنتونی هورویتس در ذهنتان حک می‌شوند. احتمالا دلیلش این است که او از دوران کودکی‌اش عاشق داستان‌های ترسناک بود و عشقش تا بزرگسالی هم با او ماند. کتاب مترسک زنده‌ آنتونی هوروویتس، دو داستان دارد. البته این را هم باید بگوییم که اگر اهل کتاب‌های ماجراجویانه هستید، بقیه کتاب‌های هوروویتس هم نظرتان را به خودش جلب می‌کند.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
  • ایول
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sara
ک

کاربر حذف شده 428

مهمان
مهمان
کتاب‌های هوروویتس شامل داستان‌های پلیسی، داستان‌های ماجراجویانه و داستان‌های جاسوسی است که به بیشتر از ده زبان ترجمه شده است.

هر دو داستان‌ کتاب «مترسک زنده» نیز همچون اغلب داستان‌های هوروویتس از موضوعات و وقایع روزانه الهام گرفته شده است. اما هر یک با پیچ و تاب و فراز و فرودی که دارند به ما یادآوری می‌کنند حتی در دنیایی امن و قابل پیش‌بینی، اتفاقات ترسناک و غیرقابل پیش‌بینی، وحشت‌آور و هولناک چندان هم غیرممکن و دور از انتظار نیستند.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
  • ایول
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sara
بالا پایین