• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

عکس پروفایل های کیوت و دخترونه

shayan23

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
29
پسندها
1
دست‌آوردها
3
تحصیل در ایتالیا:
۱. انتخاب دوره: ابتدا باید دوره تحصیلی و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید. ایتالیا دارای دانشگاه‌های متعددی است که در اختیار دانشجوهای بین‌المللی برنامه‌های مختلفی ارائه می‌دهند.

۲. زبان ایتالیایی: بسیاری از دوره‌های تحصیلی در ایتالیا به زبان ایتالیایی برگزار می‌شوند، بنابراین شما نیاز به مهارت زبان ایتالیایی دارید. برخی از دانشگاه‌ها همچنین برنامه‌های تحصیلی انگلیسی دارند.

۳. مدرک تحصیلی: برای ورود به دوره‌های تحصیلی در ایتالیا، شما باید مدرک تحصیلی معترفی از یک دانشگاه معترفی دیگر و گواهی معتبر از زبان ایتالیایی داشته باشید.

۴. درخواست و پذیرش: پس از انتخاب دوره تحصیلی و آماده سازی مدارک مورد نیاز، می‌توانید برای ورود به دانشگاه ایتالیایی درخواست دهید. درخواست شما باید به دانشگاه مورد نظر ارسال شود و پس از بررسی، در صورت پذیرش، شما یک نامه پذیرش دریافت می‌کنید.

۵. ویزا: برای تحصیل در ایتالیا به یک ویزا تحصیلی نیاز دارید. برای این منظور باید به سفارتخانه یا کنسولگری ایتالیا در کشور خود مراجعه کنید و درخواست ویزای تحصیلی را انجام دهید.

مهاجرت به ایتالیا:
۱. تصمیم به مهاجرت: بعد از تحصیل در ایتالیا و اخذ مدرک تحصیلی، برخی دانشجوها تصمیم به مهاجرت به ایتالیا برای کار و اقامت دائم می‌گیرند.

۲. ویزا کاری: برای مهاجرت به ایتالیا برای کار، باید ویزای کاری یا اقامت برای کار در ایتالیا اخذ کنید. این ویزا معمولاً توسط کارفرمایان ایتالیایی اخذ می‌شود. مهاجرت به ترکیه تحصیل در ترکیه

۳. اقامت دائم: پس از آنکه به عنوان کارمند در ایتالیا مشغول به کار می‌شوید، می‌توانید درخواست برای اقامت دائم در ایتالیا دهید.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین