• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

قیمت یخچال ایستاده ویترینی

fatemeh7997

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
29
پسندها
0
دست‌آوردها
1

یخچال ایستاده​

قیمت یخچال ایستاده 70 سانتی
یخچال های ایستاده یکی از پرفروش ترین و پرکاربردی ترین نوع یخچال های صنعتی هستند.شیشه های به کار برده شده، در تولید این نوع از یخچال ها از نوع دوجداره هستند، یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع از شیشه های این است، که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند، سرمای داخل یخچال به بیرون منتقل نمی شود. تعداد طبقه های یخچال های ایستاده صنعتی با هم متفاوت است، و با توجه به سفارش مشتریان می توان تعداد آن ها را زیاد و یا کم کرد. از این یخچال ها در مکان هایی که کمبود جا دارند، و دارای فضای محدود هستند، مانند فروشگاه ها، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل این سیستم گردش هوا به صورت یکسان و یکنواخت می باشد، در همه ی نقاط داخل یخچال دما یکسان می باشد، و محصولات داخل یخچال فروشگاهی تازه باقی می مانند. ورق های به کار برده شده برای تولید یخچال سوپرمارکتی از نوع استیل مقاوم می باشد، به همین خاطر قابلیت شست و شوی هم دارند، نوع عایق بندی به کار برده شده، از نوع پلی اورتان می باشد.

انواع یخچال ایستاده​

یخچال های ایستاده در انواع مختلف تک درب تا شش درب طراحی و تولید می شوند. هر کدام از یخچال های ایستاده با توجه به کاربردی که در هر صنفی دارند، مشخصات آن ها متفاوت می باشد. به عنوان مثال یخچال قصابی کیفیت و ظاهر متفاوتی نسبت به سایر یخچال های ایستاده دارد، و این مسئله به خاطر این است، که در بعضی از این یخچال های صنعتی آویز لاشه نصب شده، که جنس بدنه ی آن استیل 304 می باشد، و همین موضوع باعث می شود که کاملاً ضد زنگ باشد، و طبقات آن قابلیت شست و شو داشته باشد. یخچال ویترینی ایستاده به چند نوع موتور بالا، موتور پایین و انباردار تقسیم می شوند.

ابعاد یخچال ایستاده​


یخچال های ایستاده در ابعاد مختلف (60، 70، 120، 200 متری) و مدل های مختلف (تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب) طراحی و تولید شده، و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارند.

ویژگی های یخچال ایستاده​

• این یخچال در ابعاد مختلف تولید شده و به طور سفارشی عرضه می گردد. اندازه معمول این یخچال ها با ارتفاع 1.5 یا 2 متر می باشد.
• تعداد درب ها این یخچال صنعتی بر حسب نیاز مشتری بوده و با توجه به فضای محل کسب و کار تعیین می گردد.
• در سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها به دلیل فضای بیشتر ممکن است تعداد درب های بیشتری را سفارش دهند که بدین وسیله دسترسی به محصولات بهتر و راحت تر باشد.
• جنس بدنه خارجی این دستگاه ها از ورق گالوانیزه بوده و دارای پوششی با رنگ الکتروستاتیک می باشد.
• نوع شیشه به کار رفته در یخچال های دنار سرما دو جداره بوده و حاوی گاز آرگون است.
• مصرف برق این یخچال های ایستاده در ردیف انرژی A می باشد.
• به علت به کار گرفتن سیستم گردش یکنواخت هوا، دمای هوا در تمامی نقاط این دستگاه یکسان بوده و تازگی اجناس داخل آن را تضمین می نماید.
• بدنه این دستگاه ها از ورقه های استیل مقاوم ساخته شده و به راحتی قابل شست و شو می باشند.
• همچنین بدنه این محصولات کاملا عایق بوده و از تزریق مستقیم مواد پلی اورتان ساخته می شوند. موتور کمپرسور وظیفه چرخش گاز خنک کننده یخچال ها را بر عهده دارد
لیست قیمت انواع یخچال ایستاده 60 و 70 و 90 و 120 سانتی متری
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

zahraasadi20222

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
21
پسندها
0
دست‌آوردها
1
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین