• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

تاپینگ پیتزا چیست؟

fatemeh7997

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
29
پسندها
0
دست‌آوردها
1
تاپینگ پیتزا جهت نگهداری مواد مورد نیاز برای تهیه پیتزا و ساندوچ مانند سوسیس، کالباس، کاهو، گوجه و خیار شور مورد استفاده قرار می گیرد که اغلب در رستوران ها فست فودی ها و ... کاربرد دارد. این دستگاه با طراحی خاصی که دارد مواد غذایی را به صورت مرتب در لگن های از حنس استیل (بنماری) نگهداری می شود.
اغلب افراد معنای تاپینگ پیتزا را اشتباه متوجه می شوند و به پنیر پیتزا تاپینگ پیتزا می گویند در حالی در دنیای یخچال های صنعتی به هر میز هایی که بر روی آنها بنماری تعبیه شده باشد تاپینگ گویند.


تاپینگ پیتزا چیست؟​

فروش تاپینگ پیتزا

کاربرد این تاپینگ پیتزا برای نگهداری مواد اولیه خرد شده و آماده شده برای تهیه پیتزا و ساندویچ و یا دورچین غذا در رستوران ها می باشد که قابلیت استفاده به عنوان میزکار و یا میز پیشخوان و نیز یک صندوق برای نگهداری ظرف های خمیر پیتزا یا گوشت همبرگر دارد. تاپینگ پیتزا که با نام های دیگری چون می باشد تاپینگ ساندویچی، تاپینگ فست فودی، تاپینگ سرد و ... نیز شناخته می شود، به شکل های گوناگونی طراحی و تولید می گردد. این دستگاه ها کاملا قابل سفارشی سازی می باشند تا نیاز های شما عزیزان را مرتفع کند.

انواع تاپینگ​

تاپینگ بدون فریزر

تاپینگ پیتزا رومیزی​

تاپینگ پیتزا رومیزی برای آشپزخانه هایی که محدودیت فضا دارند بیشتر کاربرد دارد. یک میز کار مناسب روی کار تعبیه شده است و یک تخته کار مقاوم بسیار عالی از جنس پلی اورتان ، به اینصورت که برای خورد کردن گوشت و مرغ مناسب بوده و رنگ و بوی آنها را بخود نمی گیرد.

برای خنک کردن لگن‌های بن ماری از لوله کشی سرد و کمپرسور در داخل آن استفاده می‌شود .

تاپینگ فریزری​

از این نوع تاپینگ جهت نگهداری موادی که نیاز به انجماد و سرمای زیاد دارند استفاده می‌شود. برای نگهداری طولانی مدت مواد اولیه پیتزا می‌توان از تاپینگ پیتزا فریزری استفاده کرد .

تاپینگ پیتزا یخچالی​

از تاپینگ یخچالی برای نگهداری موادی که نیاز به هوای خنک دارند و قرار است در کوتاه مدت مصرف شوند استفاده می‌شود . تاپینگ پیتزا یخچالی برای نگهداری و آماده سازی پیتزا مناسب‌تر است.

مزایا و ویژگی های خرید تاپینگ پیتزا و ساندویچ​

  1. مجهز به ترموستات و صفحه کلید دیجیتالی به منظور تنظیم و کنترل دما​

  2. قابل تولید در دو نوع زیریخچالی و زیر فریزری​

  3. سیستم تغذیه از نوع برق تک فاز شهری​

  4. مجهز به چرخ به منظور سهولت در جابه جایی​

  5. بدنه داخلی دستگاه از ورق گالوانیزه​

  6. کمپرسور دستگاه از برند secup ساخت کشور آلمان بوده و قدرت آن بر اساس متراژ دستگاه محاسبه می گردد​

  7. قسمت پایین دستگاه تاپینگ پیتزا به عنوان یخچال کاربرد داشته و دارای 2 طبقه مجزا به جهت نگهداری مواد غذایی می باشد​


تاپینگ پیتزا در چه ابعادی تولید می شود؟​

تاپینگ پیتزا در ابعاد ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۹۰ قابل ساخت و سفارش می باشد؛ همچنین تعداد و سایز بنماری ها نیز قابل تغییر می باشد.
قیمت انواع تاپینگ پیتزا و ساندویچ+ تصاویر
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین