• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

20 مدل متفاوت گل صلیب

aliazadi

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
1
پسندها
0
دست‌آوردها
1
گل صلیب چون تلفیقی از گل و نماد صلیب است معمولاً در مراسم خاکسپاری عزیزان مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از گل صلیب بر سر مزار یک عزیز، به معنی احیای دوباره او در روز رستاخیز است. در واقع گل صلیب پیام‌آور زندگی و حیات پس از مرگ و تاریکی و درد و ناامیدی آن است. به همین دلیل گل صلیب فارغ از دین و مذهب، وسیله‌ای مناسب برای ابراز عشق اعضای خانواده و نزدیکان متوفی به او به شمار می‌آید.

تاج گل صلیب مدل‌های مختلفی دارد؛ مدل‌های صلیب گل به نوع گل‌ها و ساختار پایه صلیب گل، بستگی دارد. به عنوان مثال یک مدل صلیب گل ممکن است فقط از گل رز ایرانی ساخته شود؛ در حالی که برخی مدل‌های صلیب گل از ترکیب گل‌های مختلف مانند لیسینتوس، لیلیوم و آنتریوم ساخته می‌شوند. ترکیب گل‌های مختلف با رنگ‌های متفاوت، باعث خلق مدل‌های مختلف صلیب گل می‌شود. انتخاب گل‌ها و مدل‌های صلیب گل به سلیقه شما بستگی دارد و وب‌سایت گل ختمی بستری مناسب برای انتخاب مقرون به صرفه و مناسب گل صلیب است.​
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
آخرین ویرایش:
بالا پایین