• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

معرفی EVERY THING IS FIGUREOUTABLE

  • نویسنده موضوع کاربر حذف شده 428
  • تاریخ شروع
ک

کاربر حذف شده 428

مهمان
مهمان

معرفی کتاب غیر ممکن غیر ممکنه اثر ماری فورلئو​

کتاب "غیر ممکن،غیر ممکنه" نوشته "ماری فورلئو" میباشد که در آن از نحوه انجام دادن کار هایی صحبت میکند که برایمان ممکن است غیر ممکن باشد.
"ماری فورلئو" کتاب را با ایت پرسش ها شروع میکند:
آیا تا به حال برای به پایان رساندن کار خود دچار مشکل شده اید؟ آیا ایده های شگفت انگیز همیشه به شما می آیند ، اما بعد از کم شدن هیجان اولیه ، می خواهید کار را رها کنید؟ اگر خلاق و بلندپرواز هستید ، احتمالا جواب مثبت است.

"ماری فورلئو" معتقد است مقصر شما نیستید که از انجام چنین کارهایی ناتوان هستید،شما فقط باید به درک این جمله برسید:همه چیز ممکن است.
او با پرداختن به درک این جمله سعی دارد خواننده با خود دنبال کند که او هم قائر به انجام دادن همه چیز میباشد.
این که آیا شما می خواهید یک شغل را ترک کنید ، یک رابطه برقرار کنید ، یک شغل مناسب پیدا کنید ، به پول خود تسلط پیدا کنید ، یا فقط دو ساعت رایگان در روز بیابید ، همه چیز که شکل امکان پذیر است.درک این جمله مغز شما را به فکر کردن مثبت تر کمک می کند و رویای خود را دنبال کنید.

در کتاب "غیر ممکن،غیر ممکنه" مطابل زیر را می آموزید:

- چگونه با سندرم انتقاد و تحمیل مقابله کنیم؟
- چرا بسیار مهم است که شما برای پیشرفت تلاش کنید نه کمال؟
- چگونه می توان بعد از شکست خود را مجددا به مسیر برگرداند؟
- چگونه می توان بر کمبود وقت و هزینه غلبه کرد؟

همچنین داستانهای پیروزمندانه از زندگی روزمره را خواهید شنید که با استفاده از همه چیز ، فلسفه قابل تصور برای تغییر زندگی آنها وجود دارد. همه چیز شدنی است بیش از یک عبارت کلیدی برای گفتن است.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین