• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

فروش انواع دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر و رستورانی

geekgirl

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
99
پسندها
0
دست‌آوردها
6
وب سایت
دستگاه پک غذا بیرون بر


دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر یکی از گزینه های پیشنهادی برای کنار هم قرار دادن، محافظت، حمل و نقل راحت تر بسته های غذا می باشد. با توجه به این دستگاه شیرینگ پک در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود، شما می توانید با توجه به مقدارغذاهای بیرون یکی از مدل های آن را انتخاب کنید.

دستگاه پک بسته بندی غذا چیست؟​

پک غذای بیرون بر به عنوان یکی از مهم ترین مسائلی به شمار می رود، که افرادی که در این زمینه در حال فعالیت هستند، باید توجه ی ویژه ای به این مسئله داشته باشند، تا با انجام درست بسته بندی غذاها رضایت مشتریان خود را جلب کنند. شما می توانید از دستگاه بسته بندی شیرینگ و وکیوم جهت بسته بندی انواع غذای آماده و بیرون، سالاد، سبزی، میوه، ماست و... استفاده کنید. از بهترین دستگاه های بسته بندی غذاهای بیرون بر که در حال حاضر در بازار وجود دارد، می توان به شیرینگ پک، وکیوم بسته بندی، سیل کن، انواع دستگاه دوخت و... اشاره کرد. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

پرطرفدارترین شیرینک های تولید شده در گروه تولیدی شیرزاد ماشین البرز شامل شیرینگ پک تونلی، شیرینگ لیبل و شیرینگ پک کابینی می باشد.

تمام مدل های تولید شده در این مجموعه کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف اعم از صنایع غذایی، دارویی، صنعتی و... دارند. اگر قرار است، یکی از مدل های دستگاه شیرینگ را برای استفاده در محیط هایی مانند رستوران ها، کیترینگ ها، هتل ها، فست فودها و... انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب شیرینگ پک کابینی می باشد. شیرینگ پک غذا (شیرینگ پک رستورانی) با توجه به درخواست مشتری در دو مدل تک و یا سه فاز طراحی و تولید می شوند.

ممکن است، این سوال برای شما پیش بیایید، که اهمیت دستگاه بسته بندی غذای رستورانی چیست؟ برای پاسخ به این سوال شما باید بگوییم، که اگر جزو افرادی باشید، که در زمینه ی ارائه غذای گرم رستورانی در حال فعالیت هستید، پس باید به کیفیت محصولاتی که از آن غذاها درست می کنید، دقت کنید، تا بتوانید غذاهای گرم را به مشتریان خود تحویل دهید.

کاربرد دستگاه شیرینگ بسته بندی غذای بیرون بر​

  • آشپزخانه‌ های صنعتی و نیمه صنعتی
  • رستوران‌ ها
  • سالن‌ های غذاخوری
  • تالارهای پذیرایی
  • سالن‌های پذیرایی سازمانی (پادگان‌ ها، زندان‌ ها، دانشگاه‌ ها، بیمارستان‌ها و...)

مزایای استفاده از دستگاه پک غذا بیرون بر​

  • کاربری بسیار راحت و بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی
  • افایش سرعت بسته بندی
  • یک نواختی در فرایند دوخت
  • اشغال کمترین فضا
  • نصب و راه اندازی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • قابلیت سیل وکیوم در انواع ظروف یکبار مصرف با ماندگاری بالا

عملکرد دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر چگونه است؟​

در مورد نحوه ی کارکرد این دستگاه باید بگوییم، که دستگاه شیرینگ پک رستورانی مجهز به محفظه‌ ای می باشد، که ظروف بسته‌ های غذا در آن قرار می‌ گیرند، و زمانی که دستگاه کار خود را آغاز می کند، نایلون شیرینگ طوری آب بندی و محکم بر روی بسته کشیده می‌ شود، که ورود گرد و خاک، رطوبت، آلودگی به داخل بسته بندی جلوگیری می کند. با توجه به حرارتی که برای چسبیدن نایلون داده می شود، سلفون به طور کاملاً نفوذ ناپذیر کشیده شده می شود، بعد از آن نوبت به آن می رسد، که پک‌ های حاوی غذای تازه از مخزن بیرون آمده و نیرونی انسانی آنها را در بسته‌ های بزرگ‌ تر بسته بندی می‌ کند.

قیمت دستگاه بسته بندی غذای بیرون​

قیمت دستگاه بسته بندی غذای بیرون با توجه به موارد مختلفی اعم از مدل شیرینگ، ابعاد کابین ها، نوسانات موجود در بازار تعیین می شود.

قیمت دستگاه شیرینگ بسته بندی غذای بیرون بر - شیرینگ پک غذا
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین