• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

geekgirl

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
100
پسندها
0
دست‌آوردها
6
وب سایت
دستگاه شیرینگ بسته بندی حبوبات


شیرینگ پک حبوبات در ابعاد و اندازه های مد نظر مشتریان در دو مدل صنعتی و خانگی طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید با توجه به نیاز خود و بودجه ای که برای خرید این دستگاه بسته بندی در نظر گرفته اید، یکی از مدل ها را انتخاب کنید. افرادی که در زمینه ی بسته بندی انواع مواد غذایی و حبوبات در حال فعالیت می باشند، برای این که بتواند محصولات تولیدی خود را به بهترین شکل ممکن به دست مصرف کننده برسانند، انتخاب این دستگاه می تواند کمک ویژه ای به کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی کند. برای این که با عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی و صنعتی آشنا شوید، با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی حبوبات چیست؟​

دستگاه شیرینگ بسته بندی حبوبات به عنوان یکی از کاربردی ترین نوع دستگاه های بسته بندی برای بسته بندی انواع حبوبات می باشد. برای این که بسته بندی حبوبات با مشکل خاصی رو به رو نشود، اول باید حبوبات مد نظر شما توسط دستگاه های پولیش و بوجاری از سنگ، شن ریزه و دیگر ناخالصی ها پاکسازی شوند، و بعد از انجام این مرحله توسط بالابر به دستگاه بسته بندی منتقل می شوند. دستگاه بسته بندی حبوبات در مدل های مختلف (دستی، خانگی، اتومات، نیمه اتومات، تونلی، کابینی و…) طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید با توجه به میزان بسته بندی که باید در روز در کارخانه ی شما انجام شود، یکی از مدل های آن را انتخاب کنید.

برای انجام بسته بندی نهایی محصولات لایه ی دوم سلفون دور تا دور محصول کشیده می شود، تا بتوانید محصولات تولیدی کارخانه ی خود را در برابر عوامل مختلفی اعم از ضربه، گرد و خاک، رطوبت و… محافظت کنید. از دیگر ویژگی های انجام این بسته بندی ها این است، که کمک می کنند، تا شما بتوانید محصولات تولیدی خود را بدون وجود دردسر جا به جا کنید، و یا آن ها را انبار کنید. در صورتی که قصد داشته باشید، دستگاه شیرینگ پک کابینی را انتخاب کنید، باید بگوییم، که این دستگاه در دو مدل ایستاده و رومیزی طراحی و تولید می شود. شما می توانید از این دستگاه در مشاغل خانگی و فضاهای کوچک استفاده کنید. اما اگر مدل شیرینگ پک تونلی را انتخاب کنید، این دستگاه در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند، برای کارکرد نیاز است، از برق، گاز، گازوئیل و… استفاده کنید. هم چنین به درخواست مشتریان می توان این دستگاه را به صورت دوگانه طراحی و تولید کرد.

کاربرد و ویژگی دستگاه بسته بندی حبوبات صنعتی​

در صورتی که مدل اتومات این دستگاه را برای بسته بندی انتخاب کرده باشید، می توانید به واسطه ی این دستگاه حبوبات مختلفی از جمله نخود، لوبیا، عدس، ذرت، لپه و… را به بهترین شکل ممکن در مدل های مد نظر خود بسته بندی کنید. تمام مراحل بسته بندی توسط دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک به صورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می شود. شما می توانید از این نوع دستگاه شیرینگ برای بسته بندی محصولات دیگر از جمله موارد زیر استفاده کنید.

  • غلات
  • شکر
  • چای
  • چیپس
  • لوبیا و نخود
  • محصولات گرانولی
  • انواع خشکبار
  • وزن گیری و سپس بسته بندی

قیمت ارزانترین دستگاه بسته بندی حبوبات​

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی و صنعتی با توجه به موارد مختلفی اعم از نوسانات موجود در بازار، نوع و مدل دستگاه، ابعاد دستگاه و... تعیین می شود. جهت اطلاع از قیمت دقیق با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی​

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی مناسب برای استفاده در کسب و کارهایی می باشد، که در منزل انجام می شوند، و قرار نیست، حجم زیادی بسته بندی انجام شود. پس از آن نوبت به تنظیم وزن بسته توسط PLC می رسد. شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود داخل سلفون، ظرف یکبار مصرف و قوطی محصول را پر کنید. در مواردی که سلفون را انتخاب کنید، جهت پلمپ درب آن باید از دستگاه دوخت دستی استفاده کنید.

بررسی مشخصات فنی دستگاه بسته بندی حبوبات تمام اتوماتیک​

مشخصات فنی

برق مصرفیبستگی به تعداد توزین ها بستگی دارد.
تعداد توزین هاتک توزین، دو توزین، 4 توزین، 6 توزین، ده توزین و 12 توزین
سرعت بسته بندی در دقیقه15 الی 50 و 15 الی 60
وزن بسته بندی20 گرم تا 2 کیلوگرم
طول بسته بندی5cm الی 30cm سانتی متر
ابعاد دستگاهمتغیر
لفاف بسته بندیسلفون، ترسبافون، فویل، سلفون صدفی و…
عملکردالکترومکانیک + پنوماتیک
قیمت ارزانترین دستگاه بسته بندی حبوبات (صنعتی و خانگی)
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین