• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

ورزش پینت بال

ARNICA

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
130
پسندها
5
دست‌آوردها
18
محل سکونت
SHIRAZ
زمانی که قصد شلیک کردن ندارید, لوله تفنگ را با بلاک کننده مخصوصش ببندید تا در صورتی که ناخواسته شلیکی انجام شد, توپ شلیک شده به شما و یا دیگران آسیب نرساند.
• توجه داشته باشید که از فواصل کمتر از 3 متر, هرگز به دیگران شلیک نکنید. چرا که برخورد توپ از این فاصله, به هر نقطه ای از بدن که باشد, می ‌تواند درد شدیدی را باعث شود.
• سعی کنید تا همیشه, یک نفر که به کمک های اولیه آشنایی دارد را با خود همراه داشته باشید و یا اینکه کمک های اولیه مورد نیاز را بیاموزید.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

ARNICA

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
130
پسندها
5
دست‌آوردها
18
محل سکونت
SHIRAZ
این ورزش, حس بسیار جالب یک جنگ واقعی را به بازیکنان منتقل می کند؛ اما گران بودن لوازم این بازی, باعث شده تا افراد تمایل زیادی برای انتخاب این بازی, به عنوان یک تفریح همیشگی از خود نشان ندهند. اما این مشکل با وجود باشگاه های تخصصی پینت بال تا حد زیادی مرتفع شده است و شما می توانید, با پرداختن یک حق اجاره مشخص, برای یک زمان معین, از زمین و همچنین ابزار های بازی که در اختیار باشگاه است استفاده کنید.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین