• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

درمان زگیل تناسلی با قارچ شیتاکه

treatmentuser

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
26
پسندها
0
دست‌آوردها
1
وب سایت
1726667739454.png
زگیل تناسلی یکی از علائم ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) است. زگیل ها توسط سویه های خاصی از خانواده HPV ایجاد می شوند. این سویه ها باعث رشد زائده های نرم، گوشتی و اغلب تحریک کننده در اطراف ناحیه تناسلی می شوند.
اگر دچار زگیل تناسلی شده اید، احتمالاً از خود می پرسید: “چگونه از شر آنها خلاص شوم؟”
در این مطلب از سایت پرتو کلینیک اطلاعاتی در مورد ترکیب قارچ دارویی جدید به نام قارچ شیتاکه ارائه می دهیم. مشخص شده است که این قارچ از سیستم ایمنی حمایت می کند و عفونت های ویروسی مانند HPV را ریشه کن می کند.
مصرف روزانه ۳ گرم مکمل عصاره قارچ شیتاکه یا AHCC که مخفف Active Hexose Correlated Compound می باشد، باعث تقویت ایمنی و کمک به پاکسازی عفونت HPV در برخی افراد می شود. خود عصاره قارچ شیتاکه و همچنین ترکیب آن با قارچ دارویی دیگر به نام Ganoderma، منجر به بهبود پاکسازی ویروس HPV در بیماران HPV دهانه رحم یا دهان مثبت می شود. قارچ های دارویی نیز می توانند اثربخشی واکسیناسیون را افزایش دهند.
این ماده سرشار از آلفا گلوکان و سایر پلی ساکاریدهای تعدیل کننده سیستم ایمنی است. استفاده روزانه از عصاره قارچ از سیستم ایمنی در پاکسازی عفونت های ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) پشتیبانی می کند.
مصرف روزانه AHCC به مدت حداقل شش ماه، تقریباً ۶۰ درصد از کسانی را که از آن استفاده می کردند، به طور مؤثر درمان می کرد.
مطلب کامل در :
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین