• کاربران گرامی انجمن مجهز به سیستم تشخیص مولتی اکانت می باشد چنانچه مولتی اکانت دارید سریعا به خصوصی مدیریت کل مراجعه کنید اگر نه اکانت مولتی شما بن و اخطار جدی و همیشگی خواهید گرفت!

لیزر، روشی نوین و موثر برای درمان هموروئید با تایید متخصصان *انقلاب در درمان بواسیر*

treatmentuser

تازه وارد
کاربر رمان فور
سطح
0
 
ارسالات
26
پسندها
0
دست‌آوردها
1
وب سایت
درمان هموروئید و عمل بواسیر با لیزر یک روش کم تهاجمی است که از انرژی لیزر برای درمان درجات مختلف هموروئید استفاده می‌کند و از این رو علائم ناراحت‌کننده مرتبط با این بیماری را تسکین می‌دهد. درمان بواسیر با لیزر کمتر از 15 دقیقه طول می کشد و شامل هیچ شکلی از بریدن بافت یا بخیه نمی شود.
javanonline

بواسیر چیست
بواسیر یا هموروئید سیاهرگ های متورم مقعد و پایین رکتوم هستند. بواسیر شبیه رگهای واریسی است. اگرچه هموروئید به ندرت خطرناک است، اما می تواند یک بیماری عود کننده و دردناک باشد.

بواسیر ممکن است داخل مقعد (بواسیر داخلی) یا خارج از مقعد (بواسیر خارجی) باشد. اغلب هموروئید مشکلی ایجاد نمی کند. اما اگر خونریزی زیادی داشته باشد، درد ایجاد کند یا متورم، سفت و دردناک شود، عمل بواسیر و جراحی هموروئید با لیزر می تواند آنها را از بین ببرد.

روش های مختلفی برای عمل بواسیر وجود دارد که با تیغ و چاقوی جراحی انجام می شود تنها راهکار سریع، بدون درد، موثر، کم تهاجمی، بدون بیهوشی و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان، درمان و عمل بواسیر با لیزر می باشد.

علل هموروئید چیست
بواسیر به دلیل بزرگ شدن سیاهرگ های اطراف مقعد اتفاق می افتد. عوامل متعددی باعث این مورد می شود، از جمله:

* یبوست مزمن

* اسهال

* بارداری

* بلند کردن وسایل سنگین

* نشستن خیلی طولانی

* ژنتیک

* چاقی

علائم هموروئید چیست
برخی از علائم رایج هموروئید عبارتند از:

* بسته به اندازه یا درجه هموروئید، ممکن است درد شدید در ناحیه مورد نظر احساس شود.

* خارش و سوزش در اطراف مقعد

* خونریزی بدون درد

* التهاب

* توده یا برآمدگی در محل هموروئید (در داخل یا خارج مقعد)

* تورم مقعد

کدام روش درمانی برای بواسیر بهترین است؟

اگرچه راه‌های زیادی برای درمان هموروئید، هم در خانه، هم روش های غیر جراحی و هم جراحی وجود دارد، اما گاهی اوقات بسته به شدت یا درجه هموروئید، به مراقبت‌های پزشکی بیشتری نیاز است. اینجاست که کلینیک پایتخت در تهران از لیزر برای درمان هموروئید استفاده می‌کند تا هموروئید را ناپدید کند یا اندازه آن را به شدت کاهش دهد.
فواید درمان بواسیر با لیزر
* عوارض جانبی کمتر در مقایسه با جراحی سنتی

* درد کمتر در محل برش بعد از جراحی

* از دست دادن خون کمتر

* بهبودی سریع تر، زیرا لیزر علت اصلی را هدف قرار می دهد

* می توانید پس از درمان به زندگی عادی بازگردید

آیا می‌دانید لیزر چگونه بواسیر را درمان می‌کند؟
دو نوع لیزر درمانی هموروئید وجود دارد که عبارتند از:

* ابلیشن Endolaser: در اینجا فیبر لیزر انرژی لیزر را به توده هموروئیدی می رساند و باعث فروپاشی آن می شود.

* کاربرد لیزر سطحی: برای این تکنیک لیزر، انرژی بر روی سطح توده هموروئیدی ارسال می شود.

درمان بواسیر با لیزر یکی از موثرترین روش‌های درمان هموروئید کم تهاجمی است که بدون بریدن بافت‌ها به نتیجه می‌رسد. این درمان ها را می توان برای درجات مختلف هموروئید داخلی استفاده کرد.

در طول درمان، یک قلم سوزنی یا فیبر مخصوص با نوک تیز و داغ وارد بالشتک هموروئید می‌شود که به وسیله آن انرژی لیزر اعمال می‌شود. سپس جریان خون توده هموروئیدی را قطع می‌کند که باعث بسته شدن، مرگ و جدا شدن توده هموروئیدی می‌شود.

مدت زمان درمان بواسیر با لیزر چقدر است؟
درمان بواسیر با لیزر یک روش سرپایی و بدون نیاز به بستری است، به این معنی که بیمار در همان روز بدون نیاز به بستری مرخص خواهد شد. معمولا کمتر از 15 دقیقه برای انجام لیزر هموروئید با بی حسی موضعی طول خواهد کشید. در برخی موارد، برخی از بیماران ترجیح می دهند از یک آرام بخش خفیف استفاده کنند تا در طول عمل آرام شوند.

آیا عمل بواسیر با لیزر دردناک است؟
اکثر افرادی که تحت درمان بواسیر با لیزر قرار گرفته اند معمولاً پس از درمان، درد یا ناراحتی بسیار کمی را گزارش می کنند. با توجه به اینکه هیچ برش جراحی با تیغ و چاقو یا برداشتن بافتی وجود ندارد، زمان و طول دوره نقاهت این روش نیز بسیار کم است.

از انجام فعالیت های شدید به مدت 1-2 هفته پس از عمل خودداری کنید.

حداقل 3 بار در روز و بعد از هر بار اجابت مزاج، به مدت 15 تا 20 دقیقه در آب گرم یا حمام سیتز بنشینید.

چرا کلینیک پایتخت را برای درمان هموروئید انتخاب کنیم؟
پزشکان متخصص و مجرب ما در زمینه خود بهترین هستند و با آخرین تکنیک های درمان بواسیر آشنا هستند. در کلینیک پایتخت، ما امکانات پیشرفته‌ای داریم و از جدیدترین تکنیک‌های کم تهاجمی برای دستیابی به بهبودی سریع‌تر با کمترین هزینه برای بیمار استفاده می‌کنیم.

پس از درمان بیمار در کلینیک پایتخت ارتباط ما با او قطع نمی شود و بیمار برای بررسی نتیجه عمل و گزارش وضعیت حال خود پس از عمل، با پزشکان و مشاوران ما در کلینیک در ارتباط است.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب

ava28209

تازه وارد
کاربر رمان فور
ارسال‌کننده‌ی برتر ماه
سطح
0
 
ارسالات
83
پسندها
1
دست‌آوردها
8
مهاجرت به مجارستان و تحصیل در این کشور می‌تواند یک گزینه جذاب برای افرادی باشد که به دنبال تحصیلات عالی در یک محیط آموزشی بین‌المللی هستند. در زیر چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در مجارستان آورده شده است:1. **انتخاب دوره تحصیلی:**- ابتدا باید تصمیم بگیرید که در چه رشته‌ای می‌خواهید تحصیل کنید. دانشگاه‌های مجارستان برنامه‌های تحصیلی متنوعی ارائه می‌دهند.2. **آموزش زبان:**- بیشتر برنامه‌های تحصیلی در مجارستان به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. اگر زبان انگلیسی شما به اندازه کافی قوی نیست، ممکن است نیاز به شرکت در دوره‌های زبان داشته باشید.3. **انتخاب دانشگاه:**- مجارستان دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی معتبری است. قبل از انتخاب دانشگاه، به موقعیت جغرافیایی، تخصص‌های ارائه شده، و شرایط آموزشی توجه کنید.4. **درخواست پذیرش:* - پس از انتخاب دوره و دانشگاه، درخواست پذیرش را به دانشگاه ارسال کنید. این شامل ارسال مدارک، تحصیلات پیشین، و درخواست آنلاین ممکن است.5. **ویزای تحصیلی:* - پس از دریافت پذیرش، برای مهاجرت به مجارستان، نیاز به ویزای تحصیلی دارید. شرایط و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا را بررسی کنید.6. **آمادگی برای زندگی در مجارستان:** - قبل از رفتن به مجارستان، مطالعه درباره فرهنگ محلی، سیستم آموزشی، و زندگی روزمره ممکن است به شما کمک کند. همچنین مسائل مالی و مسکن را مدیریت کنید.قبل از هر مرحله، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به مجارستان را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.
 
انجمن رمان دانلود رمان تایپ رمان دانلود pdf کتاب
بالا پایین